Aanvraagformulier internet, TV en telefoon

Aanvraagformulier Internet, TV en telefoon

Aanvraagformulier Internet, TV en telefoon

Met dit aanvraagformulier kun je een aanvraag indienen voor een internet-, televisie- en/of telefoonabonnement. Als je deze hebt ingevuld en opgestuurd, wordt er een overeenkomst opgemaakt die je via de mail ontvangt. Je moet deze overeenkomst uitprinten en laten ondertekenen door de bewindvoerder/curator van de cliënt. Is de cliënt zijn of haar eigen bewindvoerder, dan kan hij/zij zelf de overeenkomst ondertekenen. De overeenkomst kun je na ondertekening scannen en naar ons sturen via e-mail (servicedesk@itt.support).

Huidige gegevens cliënt

Vul hier het cliëntnummer van de cliënt in zoals dat te vinden is in Plancare.
Dit is de code van cijfers en letters bij de twee witte poortjes in de muur van de kamer van de cliënt.
Ligt je locatie op het Nieuwenoord-terrein? Kies dan hier "Nieuwenoord". In een volgende veld kun je dan je groep of locatie kiezen.
Let op: dit moet een @amerpoort.nl-e-mailadres zijn!

Gewenste diensten

Je kunt hier meerdere diensten kiezen, dus én Internet én TV én telefoon.

Aanvragen internet

Standaard biedt Amerpoort een basisbescherming op alle internetabonnementen (o.a. tegen spyware). Je kunt hieronder aangeven of en hoe je aanvullende beschermingsfilters en/of een tijdslot wilt instellen. Met het aanvragen van een filter en/of tijdslot verklaar je hierbij dat het in overleg is gegaan tussen de cliënt, verwant en begeleider. Deze afspraken worden vastgelegd in het Persoonlijk Plan.
Het is mogelijk om slechts één van deze opties of beide te selecteren.
Je kunt hier één type of een combinatie van verschillende typen sites aangeven die uitgefilterd moeten worden.
:
Het is niet op alle locaties mogelijk om per individuele cliënt een andere starttijd van het internet op te geven. Als de gewenste ingangstijd niet mogelijk is, wordt daarover zo snel mogelijk contact opgenomen. N.B. AM = voor 12 uur 's middags; PM = na 12 uur 's middags
:
Het is niet op alle locaties mogelijk om per individuele cliënt een andere stoptijd van het internet op te geven. Als de gewenste stoptijd niet mogelijk is, wordt daarover zo snel mogelijk contact opgenomen. N.B. AM = voor 12 uur 's middags; PM = na 12 uur 's middags
Het is niet op alle locaties mogelijk om per individuele cliënt andere start- en stoptijden per weekdag op te geven. Als de gewenste stop- en starttijden niet mogelijk zijn, wordt daarover zo snel mogelijk contact opgenomen.

Afwijkingen in tijdslot per dag

Als je voor meerdere dagen een afwijkende start- en/of stoptijd van het internet wilt instellen, klik dan na het invullen van de gegevens voor deze weekdag op de knop "Toevoegen" om ook voor een andere dag een afwijkende start- en/of stoptijd van het internet aan te geven.
:
N.B. AM = voor 12 uur 's middags; PM = na 12 uur 's middags
:
N.B. AM = voor 12 uur 's middags; PM = na 12 uur 's middags

Aanvragen TV

De cliënt krijgt standaard kabel-tv via Amerpoort. Alleen als de cliënt op één van de volgende locaties woont krijgt hij/zij IPtv via Amerpoort en kun je meer opties invullen: Nieuwenoord (Baarn), IJsellaan/Sherpa (Baarn), Christophorus (Bosch en Duin), Vosseveld/Birkstraat (Soest), Gaastgracht (Amersfoort)
Voor een overzicht van de zenderpakketten en de prijzen kijk op http://www.amerpoort.commplaza.nl.
Het is mogelijk om een 2de TV-aansluiting aan te vragen. De cliënt krijgt dan een 2de TV-box om b.v. op de slaapkamer te zetten. Voor het leveren van de 2de TV-box wordt € 99,- in rekening gebracht.
Voor de werking van de eenvoudige afstandsbediening zie http://amerpoort.commplaza.nl/vraag-antwoord/iptv/. Voor het leveren van een eenvoudige afstandsbediening wordt € 30,- in rekening gebracht.

Aanvragen telefoon

Als je cliënt al een telefoonabonnement heeft, dan kunnen wij die overnemen. We gaan ervan uit dat we een interessant telefoonabonnement bieden met veel voordelen: bijvoorbeeld een goede kwaliteit, het kunnen blokkeren van nummers, een duidelijk inzicht in de telefoonkosten en een goede administratieve verwerking. Amerpoort wil graag alle cliënten dezelfde mogelijkheden aanbieden. Als de cliënt al een eigen abonnement heeft, dan kan hij/zij dat meestal met een opzegtermijn van één maand beëindigen. Voorwaarde daarvoor is dat de cliënt het abonnement langer dan een jaar heeft. We adviseren om eerst bij de huidige leverancier na te vragen wat het opzegtermijn is, voordat je deze aanvraag doet. Heeft de cliënt al een telefoonabonnement en wil hij/zij het telefoonnummer dat bij dit abonnement hoort behouden? Geef dat dan hieronder aan. De leverancier zorgt in dat geval voor de opzegging van het oude telefoonabonnement, dat hoef je in dit geval niet zelf te doen. Wil de cliënt het nummer niet houden, dan moet je dus zelf zorgen voor opzegging van het oude abonnement!
LET OP! De cliënt, zijn/haar begeleider of belangenbehartiger moet een bestaand telefoonabonnement zelf opzeggen!
Deze gegevens zijn nodig om de nummerportering uit te kunnen voeren. Let er op dat de gegevens overeen komen met het huidige telefooncontract van cliënt!
Als de cliënt voicemail wil kunnen ontvangen via e-mail, dan graag hier het e-mailadres invullen waarop de cliënt de voicemails ontvangt.
De cliënt kan kiezen uit een standaard abonnement of een altijd bellen abonnement. Met een altijd bellen abonnement kan de cliënt je onbeperkt bellen naar nummers in Nederland. Dat geldt voor het bellen naar vaste en mobiele nummers. Uitzondering zijn zogenaamde Service Nummers (0900 nummers) en buitenlandse nummers. De kosten van die nummers worden wél apart in rekening gebracht.
Je kunt bepaalde telefoonnummers laten blokkeren. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om internationaal bellen of bellen naar belspelletjes te blokkeren. Met het aanvragen van nummerblokkering verklaar je hierbij dat het in overleg is gegaan tussen de cliënt, verwant en begeleider. Deze afspraken worden vastgelegd in het Persoonlijk Plan. Het is goed om te weten dat bij een altijd bellen contract niet alle belkosten zijn afgedekt, zo vallen zogenaamde Service Nummers (0900 nummers) en buitenlandse nummers niet onder het altijd bellen contract.
De volgende telefoonnummers kunnen worden geblokkeerd. Het is mogelijk om meerdere opties te kiezen.
Bezig met versturen

Wil je weten hoe we jouw informatie veilig houden? Lees dan onze privacyverklaring!