Ervaringen met CooL

Ervaringen met CooL

Beste collega leefstijlcoaches,

COOL is voor ons als leefstijlcoaches natuurlijk een uitkomst. Ik en enkele van mijn collega’s lopen tijdens de uitvoering van COOL trajecten echter tegen een aantal werkzaamheden aan die erg veel tijd kosten waardoor het totale traject qua verhouding kosten en opbrengsten knelt. Het gevaar hiervan is tevens dat we minder kwalitatieve aandacht aan de begeleiding kunnen geven als we eigenlijk willen. Dat is jammer, aangezien onze kracht als leefstijlcoaches nou juist zit in de aandacht naar de cliënt toe.

Ik ben benieuwd of jullie er ook zo tegenaan kijken en hoop dat jullie de volgende vragen willen beantwoorden:

Heeft u het idee dat u meer tijd aan administratief werk voor CooL-trajecten kwijt bent dan nodig of gewenst is? *
Zou u er baat bij hebben als de deelnemers zelf online afspraken kunnen maken in een agenda die uw beschikbaarheid weergeeft én waar, ter voorkoming van lege tussenuren, afspraken geautomatiseerd aan elkaar worden gezet? *
Heeft u het gevoel dat u soms wat meer tijd zou willen hebben voor contact met de deelnemers tijdens het COOL traject? *