Mutaties, verhuizingen en stopzettingen van Internet, TV en telefoon

Mutatieformulier Internet, TV en telefoon

Mutatieformulier Internet, TV en telefoon

Met dit mutatieformulier kun je mutaties, verhuizingen en/of stopzettingen doorgeven voor een internet-, televisie- en/of telefoonabonnement of een verhuizing. Als je een wijziging aanvraagt die financiële gevolgen heeft (bijvoorbeeld extra diensten voor een cliënt), wordt er een overeenkomst opgemaakt die je via de mail ontvangt. Je moet deze overeenkomst uitprinten en ondertekenen(voor de gezamenlijke ruimte) of laten ondertekenen door de bewindvoerder/curator van de cliënt. Is de cliënt zijn of haar eigen bewindvoerder, dan kan hij/zij zelf de overeenkomst ondertekenen.

Huidige gegevens cliënt

Vul hier het cliëntnummer van de cliënt in zoals dat te vinden is in Plancare.

 

LET OP! Laat bij een verhuizing de witte internetbox en de eventueel aanwezige zwarte tv-box ALTIJD op de huidige/oude kamer of appartement van de cliënt staan. Als er op de nieuwe kamer / het nieuwe appartement van de cliënt nog geen internetbox en/of tv-box staat, wordt deze bij het omzetten van het abonnement automatisch meegeleverd.

 

Ligt je locatie op het Nieuwenoord-terrein? Kies dan hier "Nieuwenoord". In een volgende veld kun je dan je groep of locatie kiezen.
Let op: dit moet een @amerpoort.nl-e-mailadres zijn!

Gegevens verhuizing

Ligt je locatie op het Nieuwenoord-terrein? Kies dan hier "Nieuwenoord". In een volgende veld kun je dan je groep of locatie kiezen.

Gegevens gewenste aanpassing

Gegevens wijzigingen internet

Wijzigingen van internet kunnen betrekking hebben op beschermingsfilters en/of tijdsloten. Standaard biedt Amerpoort een basisbescherming op alle internetabonnementen (o.a. tegen spyware). Je kunt hieronder aangeven of en hoe je aanvullende beschermingsfilters en/of een tijdslot wilt instellen. Met het aanvragen van een filter en/of tijdslot verklaar je hierbij dat het in overleg is gegaan tussen de cliënt, verwant en begeleider. Deze afspraken worden vastgelegd in het Persoonlijk Plan.
Het is mogelijk om slechts één van deze opties of beide te selecteren. Standaard biedt Amerpoort een basisbescherming op alle internetabonnementen (o.a. tegen spyware). Je kunt hieronder aangeven of en hoe je aanvullende beschermingsfilters en/of een tijdslot wilt instellen. Met het aanvragen van een filter en/of tijdslot verklaar je hierbij dat het in overleg is gegaan tussen de cliënt, verwant en begeleider. Deze afspraken worden vastgelegd in het Persoonlijk Plan.
Je kunt hier één type of een combinatie van verschillende typen sites aangeven die uitgefilterd moeten worden.
:
Het is niet op alle locaties mogelijk om per individuele cliënt een andere starttijd van het internet op te geven. Als de gewenste ingangstijd niet mogelijk is, wordt daarover zo snel mogelijk contact opgenomen. N.B. AM = vóór 12 uur 's middags, PM = na 12 uur 's middags
:
Het is niet op alle locaties mogelijk om per individuele cliënt een andere stoptijd van het internet op te geven. Als de gewenste stoptijd niet mogelijk is, wordt daarover zo snel mogelijk contact opgenomen. N.B. AM = vóór 12 uur 's middags, PM = na 12 uur 's middags
Het is niet op alle locaties mogelijk om per individuele cliënt andere start- en stoptijden per weekdag op te geven. Als de gewenste stop- en starttijden niet mogelijk zijn, wordt daarover zo snel mogelijk contact opgenomen.

Afwijkingen in tijdslot per dag

Als je voor meerdere dagen een afwijkende start- en/of stoptijd van het tijdslot wilt instellen, klik dan na het invullen van de gegevens voor deze weekdag op de knop "Toevoegen" om ook voor een andere dag een afwijkende start- en/of stoptijd van het tijdslot aan te geven.
:
N.B. AM = vóór 12 uur 's middags, PM = na 12 uur 's middags
:
N.B. AM = vóór 12 uur 's middags, PM = na 12 uur 's middags

Gegevens wijziging tv

Let op: alleen cliënten die een IPtv-abonnement hebben of krijgen kunnen hun abonnement wijzigen. Alleen als de cliënt op één van de volgende locaties woont of gaat wonen krijgt hij/zij IPtv via Amerpoort en kun je één of meer opties kiezen: Nieuwenoord (Baarn), IJsellaan/Sherpa (Baarn), Christophorus (Bosch en Duin), Vosseveld/Birkstraat (Soest), Gaastgracht (Amersfoort).
Voor een overzicht van de zenderpakketten en de prijzen kijk op http://www.amerpoort.commplaza.nl.
Het is mogelijk om een 2de TV aansluiting aan te vragen. De cliënt krijgt dan een 2de TV-box om b.v. op de slaapkamer te zetten. Voor het leveren van de 2de TV-box wordt € 99,- in rekening gebracht.
Voor de werking van de standaard afstandsbediening zie http://amerpoort.commplaza.nl/vraag-antwoord/iptv/. Voor het leveren van een standaard afstandsbediening wordt € 30,- in rekening gebracht.
Voor de werking van de eenvoudige afstandsbediening zie http://amerpoort.commplaza.nl/vraag-antwoord/iptv/. Voor het leveren van een eenvoudige afstandsbediening wordt € 30,- in rekening gebracht.

Gegevens wijzigingen telefoon

Als je cliënt al een telefoon-abonnement heeft, dan kunnen wij die overnemen. We gaan ervan uit dat we een interessant telefoonabonnement bieden met veel voordelen: bijvoorbeeld een goede kwaliteit, het kunnen blokkeren van nummers, een duidelijk inzicht in de telefoonkosten en een goede administratieve verwerking. Amerpoort wil graag alle cliënten dezelfde mogelijkheden aanbieden. Als de cliënt al een eigen abonnement heeft, dan kan hij/zij dat meestal met een opzegtermijn van één maand beëindigen. Voorwaarde daarvoor is dat de cliënt het abonnement langer dan een jaar heeft. We adviseren om eerst bij de huidige leverancier na te vragen wat het opzegtermijn is, voordat je deze aanvraag doet.
LET OP! De cliënt, zijn/haar begeleider of belangenbehartiger moet een bestaand telefoonabonnement zelf opzeggen!
Deze gegevens zijn nodig om de nummerportering uit te kunnen voeren
Als de cliënt voicemail wil kunnen ontvangen via e-mail, dan graag hier het e-mailadres invullen waarop de cliënt de voicemails ontvangt.
De cliënt kan kiezen uit een standaard abonnement of een altijd bellen abonnement. Met een altijd bellen abonnement kan de cliënt je onbeperkt bellen naar nummers in Nederland. Dat geldt voor het bellen naar vaste en mobiele nummers. Uitzondering zijn zogenaamde Service Nummers (0900 nummers) en buitenlandse nummers. De kosten van die nummers worden wél apart in rekening gebracht.
De cliënt kan kiezen uit een standaard abonnement of een altijd bellen abonnement. Met een altijd bellen abonnement kan de cliënt je onbeperkt bellen naar nummers in Nederland. Dat geldt voor het bellen naar vaste en mobiele nummers. Uitzondering zijn zogenaamde Service Nummers (0900 nummers) en buitenlandse nummers. De kosten van die nummers worden wél apart in rekening gebracht.
Je kunt bepaalde telefoonnummers laten blokkeren. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om internationaal bellen of bellen naar belspelletjes te blokkeren. Met het aanvragen van nummerblokkering verklaar je hierbij dat het in overleg is gegaan tussen de cliënt, verwant en begeleider. Deze afspraken worden vastgelegd in het Persoonlijk Plan. Het is goed om te weten dat bij een altijd bellen contract niet alle belkosten zijn afgedekt, zo vallen zogenaamde Service Nummers (0900 nummers) en buitenlandse nummers niet onder het altijd bellen contract.
De volgende telefoonnummers kunnen worden geblokkeerd. Het is mogelijk om meerdere opties te kiezen.

Gegevens stopzetting

Het is mogelijk om een deel van de diensten of alle diensten tegelijkertijd stop te zetten.
Het is mogelijk om hier meerdere diensten te kiezen die moeten worden stopgezet.
Stopzettingen met terugwerkende kracht kunnen niet verwerkt worden, deze worden altijd op de dag van insturen van het stopzettingsverzoek doorgevoerd. Voor elke dienst geldt dat de facturatie van de dienst stopt op de eerste dag van de maand na de maand waarin de dienst is stopgezet. Dus bij stopzetting op 15 maart stopt de facturatie per 1 april.
Bezig met versturen

Wil je weten hoe we jouw informatie veilig houden? Lees dan onze privacyverklaring!