Privacyverklaring voor vragen over internet, tv en telefoon

Hoe wij jouw informatie veilig houden

Om je te kunnen helpen met je vragen over internet, tv en telefoon, geef je ons informatie over jezelf. Hier kun je lezen hoe we jouw informatie veilig houden.

 

Waarom vragen we informatie aan je?

We vragen alleen maar informatie aan je om:

  • een internet-, tv- en/of telefoonabonnement voor je aan te vragen, te veranderen, te verhuizen of stop te zetten;
  • een vraag die je ons stelt over internet, tv en/of telefoon te kunnen beantwoorden of een oplossing te zoeken.

We geven jouw informatie aan niemand door, behalve aan de leverancier van jouw internet-, tv- en/of telefoondienst. Ook dit bedrijf gebruikt jouw informatie alleen maar om je abonnement in te richten, je vraag te beantwoorden of je probleem op te lossen.

 

Welke informatie bewaren we over je?

We bewaren alleen de volgende informatie:

  • Als je een vraag stelt of een probleem meldt:
    • Je naam;
    • Je e-mailadres;
    • Je telefoonnummer;
    • Je locatie;
    • Het cliëntnummer;
    • Wat je vraag of je probleem is;
  • Als je een internet-, tv- of telefoonabonnement bestelt, verandert, verhuist of stopzet:
    • Het cliëntnummer;
    • Het nummer van de outlet in de ruimte waar het abonnement actief moet zijn (cliënten-woonruimte, inloop, slaapwacht, enzovoort);
    • Je locatie, straatnaam en huisnummer;
    • Naam van de begeleider die het abonnement bestelt, verandert, verhuist of stopzet;
    • Welke diensten er moeten worden besteld, veranderd, verhuisd of stopgezet;
    • Of er aanvullende diensten moeten komen, zoals extra tv-zenders, een uitgebreid telefoonabonnement of voicemail;
    • Of er filtering moet komen op internet en/of de telefoon en welke websites je dan niet wilt zien of welke nummers je niet wil bellen;
    • Of er bepaalde tijden zijn wanneer het internet moet stoppen en weer moet starten, en welke tijden dat dan zijn;
    • En als je een telefoonabonnement neemt en je je eigen telefoonnummer wilt houden:
      • Het telefoonnummer, de naam en het adres van de persoon die het telefoonabonnement wil hebben.
    • En bij een verhuizing:
      • De datum van de verhuizing.

De informatie die je ons stuurt voor een abonnement gebruiken we om een contract voor je te maken. Ook dat contract bewaren we.

 

Hoe houden we je informatie veilig?

We zorgen ervoor dat alleen jij, wij en de leverancier van jouw internet-, tv- en/of telefoondienst jouw informatie kunnen lezen. Als je informatie aan ons stuurt met een formulier op deze website, dan zetten we dat om in een geheime boodschap die alleen jij en wij kunnen lezen. De informatie die je stuurt bewaren we daarna op een computer waar alleen wij bij kunnen, en niemand anders.

Ook de leverancier bewaart je informatie op een computer waar alleen zij bij kunnen.

 

Hoe lang bewaren we je informatie?

We bewaren je informatie liefst zo lang mogelijk. Dat zorgt ervoor dat we later makkelijk kunnen terugvinden welke vragen jij hebt gesteld over internet, tv en/of telefoon, zodat we je dan weer sneller kunnen helpen. Ook kunnen we zo makkelijker zien welke vragen of problemen jullie vaak bij ons melden. Zo kunnen we jullie betere informatie geven, of makkelijker voorkomen dat er steeds weer dezelfde problemen komen.

Zo lang je een internet-, tv- en/of telefoonabonnement via je zorgorganisatie hebt, moeten we in ieder geval je abonnementsgegevens over je bewaren. Dat zijn:

  • Het cliëntnummer;
  • Het nummer van de outlet in de ruimte waar het abonnement actief moet zijn (cliënten-woonruimte, inloop, slaapwacht, enzovoort);
  • Je locatie, straatnaam en huisnummer;
  • Naam van de begeleider die het abonnement bestelt, verandert, verhuist of stopzet;
  • Welke diensten er moeten worden besteld, veranderd, verhuisd of stopgezet;
  • Of er aanvullende diensten moeten komen, zoals extra tv-zenders, een uitgebreid telefoonabonnement of voicemail;
  • Of er filtering moet komen op internet en/of de telefoon en welke websites je dan niet wilt zien of welke nummers je niet wil bellen;
  • Of er bepaalde tijden zijn wanneer het internet moet stoppen en weer moet starten, en welke tijden dat dan zijn.

Wil je dat we je informatie verwijderen? Hieronder kun je lezen hoe je dat kunt doen.

 

Wil je de informatie die we over je hebben bekijken, veranderen of laten verwijderen?

Wil je weten welke informatie we over je hebben bewaard? Of wil je hier iets in veranderen of zelfs alle informatie laten verwijderen?

Stuur ons dan een bericht via e-mail aan: info@exceptionall.nl. Bellen kan ook, naar 085 – 208 21 23 (maandag – vrijdag, 08.30 – 17.00 uur). Hier kun je ook al je vragen stellen over de veiligheid van jouw informatie.

We handelen je vraag in ieder geval binnen 4 weken af. We geven je antwoord per telefoon als je ons gebeld hebt, maar ook altijd even per e-mail. Zo kun je altijd teruglezen wat we met je vraag hebben gedaan.

Vind je dat we niet goed voor de veiligheid van jouw informatie zorgen? Dan kun je een klacht indienen. Dat kun je doen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Het beste kun je dat doen via internet:

https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons

 

Informatie die we bewaren op jouw computer, tablet of smartphone

We bewaren ook wat kleine stukjes informatie op jouw computer, tablet of smartphone. Die stukjes informatie heten “cookies”. We gebruiken deze alleen maar om:

  • te zien hoeveel verschillende mensen itt.support bezoeken, op een manier waaruit wij niet kunnen zien wie deze mensen precies zijn;
  • te “onthouden” dat je ingelogd bent op het inloggedeelte van itt.support.

Je kunt deze cookies verwijderen via de instellingen van je internetbrowser.

 

Wie zijn wij?

Wij zijn ExceptionAll, wij geven antwoord op alle vragen over internet-, tv- en telefoondiensten voor cliënten van zorgorganisaties.

Je kunt ons een e-mailbericht sturen via: : info@exceptionall.nl.

Je kunt ons ook bellen op 085 – 208 21 23 (maandag – vrijdag, 08.30 – 17.00 uur).