Privacyverklaring voor vragen over Klikik

Hoe wij jouw informatie veilig houden

Om je te kunnen helpen met je vragen over Klikik, geef je ons informatie over jezelf. Hier kun je lezen hoe we jouw informatie veilig houden.

Waarom vragen we informatie aan je?

We vragen alleen maar informatie aan je om een Klikik-account voor je aan te kunnen maken, óf om een goed antwoord te kunnen geven op je vraag of probleemmelding. We geven jouw informatie aan niemand door behalve het bedrijf dat Klikik maakt. Ook dit bedrijf gebruikt jouw informatie alleen maar om een Klikik-account voor je te kunnen maken of om fouten in Klikik op te lossen.

Welke informatie bewaren we over je?

We bewaren alleen informatie over:

  • Je gebruikersnaam in Klikik;
  • Het soort account dat je hebt bij Klikik;
  • De Klikik-accounts waar jouw account mee samenwerkt;
  • Je vraag of probleemmelding over Klikik;
  • Of je met Windows, Mac of Android werkt;
  • Of je met een computer, tablet of smartphone werkt;
  • Met welk internetprogramma je werkt;
  • Je e-mailadres;
  • En als je een begeleider bent:
    • Je telefoonnummer;
    • Je rol als begeleider (begeleider A, B of C);
    • De locatie waar je werkt.

Hoe houden we je informatie veilig?

We zorgen ervoor dat alleen jij, wij en het bedrijf dat Klikik maakt jouw informatie kunnen lezen. Als je informatie aan ons stuurt met een formulier op deze website, dan zetten we dat om in een geheime boodschap die alleen jij en wij kunnen lezen. De informatie die je stuurt bewaren we daarna op een computer waar alleen wij bij kunnen, en niemand anders.

Ook het bedrijf dat Klikik maakt bewaart je informatie op een computer waar alleen zij bij kunnen.

Hoe lang bewaren we je informatie?

We bewaren je informatie liefst zo lang mogelijk. Dat zorgt ervoor dat we later makkelijk kunnen terugvinden welke vragen jij hebt gesteld over Klikik, zodat we je dan weer sneller kunnen helpen.

Zo lang je een Klikik-account hebt, moeten we in ieder geval de volgende informatie over je bewaren, anders werkt je account niet:

  • Je gebruikersnaam in Klikik;
  • Het soort account dat je hebt bij Klikik;
  • De Klikik-accounts waar jouw account mee samenwerkt.
  • En als je een begeleider of verwant bent:
    • Je e-mailadres.

Wil je dat we je informatie verwijderen? Hieronder kun je lezen hoe je dat kunt doen.

Wil je de informatie die we over je hebben bekijken, veranderen of laten verwijderen?

Wil je weten welke informatie we over je hebben bewaard? Of wil je hier iets in veranderen of zelfs alle informatie laten verwijderen?

Stuur ons dan een bericht via e-mail aan: info@exceptionall.nl. Bellen kan ook, naar 085 – 208 21 23 (maandag – vrijdag, 08.30 – 17.00 uur). Hier kun je ook al je vragen stellen over de veiligheid van jouw informatie.

We handelen je vraag in ieder geval binnen 4 weken af. We geven je antwoord per telefoon als je ons gebeld hebt, maar ook altijd even per e-mail. Zo kun je altijd teruglezen wat we met je vraag hebben gedaan.

Vind je dat we niet goed voor de veiligheid van jouw informatie zorgen? Dan kun je een klacht indienen. Dat kun je doen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Het beste kun je dat doen via internet:
https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons

Informatie die we bewaren op jouw computer, tablet of smartphone

We bewaren ook wat kleine stukjes informatie op jouw computer, tablet of smartphone. Die stukjes informatie heten “cookies”. We gebruiken deze alleen maar om te zien hoeveel verschillende mensen Klikik.support bezoeken, op een manier waaruit wij niet kunnen zien wie deze mensen precies zijn.

Je kunt deze cookies verwijderen via de instellingen van je internetbrowser.

Wie zijn wij?

Wij zijn ExceptionAll. Wij geven antwoord op alle vragen en wensen over Klikik, maken Klikik-accounts aan en geven cursussen over Klikik.

Je kunt ons een e-mailbericht sturen via: info@exceptionall.nl.
Je kunt ons ook bellen op 085 – 208 21 23 (maandag – vrijdag, 08.30 – 17.00 uur).